Már nincs indexkar a vezető szándékait kitaláló új Teslákban
Az amerikai gyártó új elektromos autóiban hagyományos menetirányválasztó sincs.
Az amerikai gyártó új elektromos autóiban hagyományos menetirányválasztó sincs.
Az Audi TTS Competition Plus turbós benzinmotorja 10 lóerővel gazdagabb lett.
Némi öröm az ürömben, hogy a szerény lökettérfogatú erőforrás legalább nem három-, hanem négyhengeres.
Ami a kétezres évek elejének a szervokormány és az elektromos ablakemelő volt, az ma már a hibridhajtás, a vezetőtámogató rendszerek, na meg persze az egységesített dizájn. Sőt, az automata váltók is nyerésre állnak a világgal szemben! Lássuk, miben változott meg az autózás az elmúlt évtizedben.
A Honda nagyon erős szereplő az USA-ban. Az ottani divízió most arra vállalkozott, hogy kicsit jobban megkedvelteti a manuális váltós autókat is.